Sigortacılığı kolaylaştıran Fibasigorta’ya erişim artık daha kolay

Sigorta ürünlerine erişimi hızlı, kolay ve güvenilir hale getirmek için çalışan Fibasigorta, dijital sigortacılıkta yeni bir dönemi başlattı. Fibasigorta’nın web sitesi yenilendi, online şubesi ve mobil uygulaması kullanıma açıldı. 

Yeni dijital kanalları üzerinden hiçbir belgeye ihtiyaç duyulmaksızın, 7 gün 24 saat satış hizmetlerini ve tüm sigorta işlemlerini kullanıcılarına sunan Fibasigorta’nın Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu, “Teknolojinin sunduğu tüm imkanlarla, müşteri deneyimini odağımıza alarak dijital sigortada yeni bir dönemi başlattık. Fibasigorta olarak sektörümüzde müşteri odaklı bir dijital dönüşümün öncüsü olma hedefimize emin adımlarla ilerliyoruz” açıklamasında bulundu.

Yenilikçi teknolojik altyapısıyla sigorta ürünlerini kullanıcılara sunan, sigortacılığı kolay ve anlaşılır çözümlerle erişilebilir kılan Fibasigorta, web sitesini yeniledi; online şubesini ve mobil uygulamasını kullanıma açtı. Fibasigorta, müşteri deneyimini odağına alarak geliştirdiği yeni dijital kanallarıyla sigorta ürünlerine hızlı erişim, tüm sigortacılık işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirme, tüm poliçeleri tek platform üzerinden görüntüleme ve yönetme imkanı sunuyor.

İhtiyaç duyulan sigorta ürünlerine erişim 7 gün 24 saat, bir tık uzakta  

Fibasigorta’nın yeni dijital kanalları üzerinden 7 gün 24 saat DASK, konut, kasko ferdi kaza, iş yeri güvencesi gibi ürünler, hiçbir belgeye ihtiyaç duymadan kolay ve hızlı şekilde online olarak satın alınabiliyor. Elektronik cihazların uzun süre gönül rahatlığı ile kullanılabilmesi için ek güvenceler sağlayan, onarım sürecinde ikame cihaz imkanı sunan Ekran Kırılması, Tam Koruma ve Uzatılmış Garanti Sigortası ürünleri de dijital kanallar üzerinden avantajlı tekliflerle edinilebiliyor. 

Hasar süreçleri cep telefonundan çekilen bir fotoğrafla ya da kullanıcıların dijital kanallara yükleyeceği evraklarla başlatılabiliyor, tüm süreçler Fibasigorta’nın dijital platformları üzerinden, zahmetsizce takip edilebiliyor ve yönetilebiliyor. Fibasigorta’nın sunduğu dijital kanallarda kullanıcılar, diğer şirketlerde bulunan poliçelerini de ekleyerek, tüm sigorta bilgilerini tek platformda görüntüleyebiliyor.

‘Dijital sigortada müşteri deneyimi odaklı yeni bir dönemi başlattık’

Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu, “Teknolojinin sunduğu tüm imkanlarla, müşteri deneyimini odağımıza alarak dijital sigortada yeni bir dönemi başlattık. Müşterilerimize sunduğumuz dijital kanallarımızla, sıklıkla karmaşık ve zaman alıcı olabilen sigorta süreçlerini kullanıcı dostu bir yaklaşımla kolaylaştırıyoruz. Poliçe satın alma, talep ve hasar kaydı oluşturma veya dosya takibi gibi işlemleri tek bir dokunuşla gerçekleştirme ve tüm işlemleri dijital platformlarımız üzerinden yürütme imkanı tanıyoruz. Fibasigorta olarak müşterilerimize ihtiyaç duydukları anda, ihtiyaçlarına uygun çözümler sunuyor, hızlı ve etkili müşteri destek hizmetlerimizle, sektörümüzde müşteri odaklı bir dijital dönüşümün öncüsü olma hedefimize emin adımlarla ilerliyoruz. Önümüzdeki dönemde de, teknolojinin sunduğu imkanları, dijitalleşme trendlerini ve sektörümüzdeki gelişmeleri yakından takip ederek, çalışmalarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz” açıklamasında bulundu.

Fibasigorta’nın online şubesini ve mobil uygulamasını kullananlar, Fibasigorta müşterilerine özel olarak sunulan kampanyalardan faydalanabiliyor, hem kendileri hem de yakınları için ürün ve hizmetleri inceleyerek, ihtiyaç duydukları sigorta poliçelerini satın alıp, ürünlerle ilgili kolaylıkla bilgi sahibi olabiliyor. 

fibasigorta.com.tr’de yer alan Fibasigorta Kılavuz ise sigorta ürünlerine dair merak edilen, ihtiyaç duyulan tüm bilgileri kapsamlı şekilde sunuyor. 

Fibasigorta, hızlı, kolay ve erişilebilir sigortacılığı keşfetmek isteyen herkesi, fibasigorta.com.tr adresine, online şubesine ve mobil uygulamasına davet ediyor.  

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir